HTML

Írott örökségünk

Az orosházi Táncsics Mihály Gimnázium tizenegyedikeseinek régészettel, néprajzzal foglalkozó oldala. Készült a TÁMOP-3.2.8/B-08-2009-0002 pályázat támogatásával.

Feladatok

Friss topikok

2010.11.24. 15:26 Erostyák "Betyár" Zoltán

Egy kalador...

Egy újabb érkezett:)

Szemenyei Valentin tollából

 

Nagy volt ám a mulatozás de nem csak a csárdában hanem az egész faluban. De én mégis a csárdát választottam mert eléggé szomjatos volt a belem. Alig lehetett eljutni a kocsmárosasszonyhoz annyi részeg betyár volt a mulatságon. Mikor aztán odaértem a pulthoz kikértem két felest, majd szállás után érdeklődtem a mai éjszakára való tekintettel. A csapos ajánlotta a ház mögötti pecót, amelyben négy kisdisznó és az anyakoca éldegélt várva a levágásukra. Ezt a pecót ingyé’ kiadta nekem erre az estére. Nem volt valami jó illat odabent dehát legalább a szalma és egy ajándékba kapott pokróc melegen tartott az áprilisi hűvös éjszakán. De nem ám eddig tartott a történetem, az esti mulatozás közben összeakaszkodtam egy nálam idősebb és erősebb betyárral. Mindezt a negyedik feles hozta ki belőlem ekkor már nem igazán tudtam felmérni az erőviszonyokat és hát akarva akaratlanul beszóltam néki. Ezután jött csak a java, nekem esett majd addig ütött amíg nem eszméletlenül feküdtem a földön. Már csak másnap reggel tértem magamhoz a disznók között, a kocsmárosasszony állítása szerint ő hurcolt be a pecóba és takart be. Mihelyst magamhoz tértem máris első dolgom az volt hogy elmenjek ebből a városból a további konfliktusok elkerülése végett.

A kocsmárosnénak megköszöntem a segítséget majd továbbálltam. Legközelebb ha Orosházára tévedek kétszer is meggondolom hogy beüljek e egyáltalán valami kocsmába.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://irottorokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr62470484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása